Tuesday, November 20, 2007

Hommik vendade Tühismaade pool*

Irja: Inno, kas sa putru tahad?
Inno: Ingrid küsis alati hommikuti kas ma putru tahan sedasi armsasti huultega torutades. Mul on sellest üks pilt ka, ma kohe otsin (sukeldub arvutisse)
Irja: kas sa tahaksid putru moosi või võiga?
Inno: Ingrid sõi alati putru võiga aga mulle tegi moosiga. Ingrid käis ise vanemate juures marju korjamas ja meie kodus keetis moosiks. Pakkus alati mulle ka lusikaotsast moosi magusust maitseda. See oli nii ilus ja armas. Peebule ta viis ka kindlasti isetehtud moosi, kuradi lits raisk, ja andis sama lusikaga maitseda, perelõhkuja selline. Ja mina pidin veel samal ajal laste eest hoolitsema!
Irja: Innukene, kas tõsan kaks või kolm kulbitäit?
Inno: Ingrid tõstis mulle alati kolm kulbitäit nimodi kenasti naeratades. Näe, selle pildi pealt on näha kindlasti tõstis Peebule samasuguse naeratusega, abileurikkuja selline...
jaaniiedasi

*Lugu on rahva suust kogutud, jäetud Zorro blogisse kommentaarina

No comments: