Tuesday, November 20, 2007

Irja on asunud ähvardama oma sõpradega jõustruktuurides....

Irja ütles...
Ära ähvarda. Kuna mul on nii politseis, prokuratuuris kui ka justiitsministeeriumis palju häid sõpru, siis mulle ei valmista mingeid raskusi kirjasaatja isik välja uurida ja talle politsei ukse taha saata. Tõsiselt. Ja see on siis tõeline jõupositsioonilt rääkimine.
teisipäev, 20. November 2007. a 20:13

Irja on asunud kasutama tutvusi. Seda vist nimetatakse ametiseisundi kuritarvitamiseks, kui mõni politseinik teostab sõbranna palvel ebaseaduslikke jälitustegevusi? Või kuidas seda nimetatakse, kui koputad jõustruktuuri oma headele semudele ja saadad nad niisama muuseas inimeste kallale, kes sulle ei meeldi? Demokraatlikus ühiskonnas nimetatakse seda maffiaks, totalitaarses riigis on see tavaline Suure Venna poliitika. Kus riigis me elame? Ja kas meil on erapooletu ja sõpradest tuttavatest mõjutamata jõustruktuur?
Nii kui mina olen aru saanud, on Inno ja Irja siiani deklareerinud, et nemad on vabad alatust onupojapoliitikast, milles nad Ingridit ja ka kõiki teisi, kes neile on ette jäänud, süüdistavad. Nüüd, seda diskussiooni seal InnoIrja blogikommentaariumis lugedes, tahaks küll ja väga valju häälega ohata, ka sina Brutus....

1 comment:

Saabastega Kass said...

Ma just tahtsin sind paluda, et kirjuta sellest teemast, ma ei oska:)
Tänud, musike:)

Aga jah, see on minu meelest nii nummi kuidas Irjake igale poole oma prokuratuuri ja kõrgetel kohtadel sõpru topib:) Jääb vägisi mulje et ta ei lahkunud sealt midagi niiväga omal soovil ja nüüd nutab seda taga samuti naguu Innuke Ingridit:)